Na profilu detalisty poza spotami z udziałem „Królowej Okazji”, która promuje atrakcyjne ceny i szeroki asortyment sklepów Kaufland, dostępny jest również krótki filmik nagrany przez popularną parę influencerów @couplepower, zapraszający do śledzenia postów sieci i udziału w wyzwaniach. Marka opublikowała również pierwszy challenge zaproponowany przez duet influencerów@przekosa oraz @duzychlopiec. Wyzwanie „Taniec CheapQueen – Challenge”polega na wykonaniu w parzeukładu tanecznego, który w jak najlepszy sposób odwzoruje ten zaprezentowany w spocie marki „Królowa Okazji”. Konkursowy film powinien być również oznaczony za pomocąhashtagu#kauflandpolska. Zwycięzcy mogą liczyć na nagrody w postacivouchera o wartości 400 złotych na zakupy w sklepach sieci Kaufland. W najbliższym czasie na profilu marki pojawią się kolejne wyzwania.
Jak pokazują badania, TikTok jest jedną z najpopularniejszych aplikacji wśród młodzieży w kraju. Już teraz z platformy korzysta ponad 3,8 mln internautów[1], z czego aż 90 procent stanowią osoby w wieku 9-18 lat[2]. Aplikacja z roku na rok zyskuje coraz większą popularność. Dzięki atrakcyjnym formom prezentowania treści daje możliwość wyrażania siebie nie tylko użytkownikom indywidualnym, ale również brandom. Jako nowoczesnamarka nastawiona na otwartą i angażującą odbiorców komunikację wykorzystujemy potencjał drzemiący w mediach społecznościowych, dlatego zdecydowaliśmy się zaistnieć na TikToku. Mamy nadzieję, że w ten sposób jeszcze skuteczniej dotrzemy z naszymi komunikatami do młodszej grupy odbiorców – mówi Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.
Oprócz angażujących treści odnoszących się do zabawy i czerpania radości z życia tiktokowicze znajdą również nawiązania do tematów, które odgrywają w życiu nastolatków coraz większą rolę: troska o środowisko, zdrowe odżywianie, aktywny tryb życia czy idea zero waste.Konto sieci Kaufland na TikToku dostępne jest pod adresem: https://www.tiktok.com/@kauflandpolska. Za obsługę marki na platformie odpowiada agencja Kamikaze.