Obecnie ponad 70% osób w Polsce szuka informacji o lokalnych firmach w Google. Połowa z nich sprawdza aktualne godziny otwarcia, a co trzecia możliwości dostawy. Zaktualizowana wizytówka z kompletem informacji w wyszukiwarce i na Mapach Google pomaga przedsiębiorcom w dotarciu do klientów. Takie firmy otrzymują średnio 4,3 razy więcej telefonów, a ich strony odwiedza 2,6 razy więcej zainteresowanych. By pomóc lokalnym biznesom organizujemy wyzwanie Local Love - zachęcamy Was do spacerów i aktualizowania informacji o lokalnych biznesach na Mapach.
#LocalLove - na czym polega wyzwanie?
W ramach wyzwania #LocalLove użytkownicy Map Google na urządzeniach z systemem Android mają 4 tygodnie na zaktualizowanie 25 000 informacji o lokalnych biznesach w Polsce. W aplikacji Mapy Google na czas wyzwania został dodany specjalny licznik z postępami - znajdziecie go w zakładce Opublikuj. Po wybraniu go pojawi się Wam kilka pytań dotyczących biznesów w Waszej okolicy, które wymagają aktualizacji. Będziecie mogli potwierdzić informacje (np. “Czy ta cukiernia jest otwarta do 17:00?” / “Czy to miejsce istnieje?”) jednym dotknięciem, żeby jego aktualizacja była zaliczona do całkowitej puli.
Zrób kilka kroków i wspieraj przedsiębiorców w sąsiedztwie
Zapraszamy Was do wyzwania #LocalLove - dołączcie do nas używając dowolnego urządzenia mobilnego z Androidem - aktualizujcie informacje o lokalnych biznesach i tym samym wspierajcie właścicieli firm w Waszej okolicy: http://bit.ly/LocalLoveChallenge.