Prowadzone są także roboty mostowe:
- wiadukt drogowy WD-1: wykonanie zasypki konstrukcyjnej, zasypka przy murach oporowych, wykonanie warstwy hydroizolacyjnej, wykonanie stożków,
- most drogowy MD-10: wykonanie kap chodnikowych, wykonanie stożków, zabezpieczenie szczelin dylatacyjnych, montaż desek gzymsowych, montaż krawężników, wykonanie płyty przejściowej;
- most drogowy MD-5: wykonanie płyty przejściowej, wykonanie zasypki konstrukcyjnej, montaż desek gzymsowych i krawężników, wykonanie betonu konstrukcyjnego szczelin dylatacyjnych;
- most drogowy MD-5A: zabezpieczenie szczelin dylatacyjnych;
- most drogowy MD-5B: wykonanie zasypki konstrukcyjnej, zabezpieczenie szczelin dylatacyjnych;
- most drogowy MD-6 : zasypka przy murach oporowych, zasypka konstrukcyjna, wykonanie warstwy hydroizolacyjnej, wykonanie stożków;
- wiadukt drogowy WD-8: wykonanie stożków, zabezpieczenie szczelin dylatacyjnych, zasypka konstrukcyjna, wykonanie płyty przejściowej;
- most drogowy MD-7: zasypka przy murach oporowych, montaż krawężników, montaż desek gzymsowych, wykonanie kap chodnikowych, zabezpieczenie szczelin dylatacyjnych, betonowanie.
Realizowane są również roboty branżowe takie jak: wykonywanie kanalizacji deszczowej, budowa zbiornika podziemnego, budowa zbiorników retencyjnych, oświetlenie drogowe na rondach, łączniku ul. Okulickiego i miejscu do kontroli pojazdów oraz przebudowa sieci teletechnicznej.
Kalendarium:
Zaprojektowanie i budowa obwodnicy miasta Sanok w ciągu drogi krajowej nr 28
1. Złożenie wniosku o wydanie decyzji środowiskowej – 30 sierpnia 2013 r.
2. Uzyskanie decyzji środowiskowej – 10 lipca 2014 r.
3. Ogłoszenie przetargu na projekt i budowę obwodnicy Sanoka – 30 września 2014 r.
4. Podpisanie umowy z Wykonawcą – 9 lutego 2016 r. (Wykonawca: firma Max Bögl Polska Sp. z o.o., wartość umowy: 139 909 727,58 PLN)
5. Uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) – 21 lipca 2017 r.
6. Rozpoczęcie prac budowlanych – sierpień 2017 r.
7. Podpisanie umowy na dofinansowanie unijne projektu – 1 października 2018 r. (Umowa o Dofinansowanie Nr POIŚ.04.02.00-00-00-0049/18-00 ze środków Unijnych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 podpisana została pomiędzy Centrum Unijnych Projektów Transportowych (Instytucja pośrednicząca), a Generalną Dyrekcją Dróg Krajowych i Autostrad (Beneficjent). Całkowity koszt projektu: 207 180 936,44 PLN. Maksymalna kwota wydatków kwalifikowanych: 169 020 041,67 PLN).
Na 7-kilometrowym odcinku obwodnicy powstanie 12 obiektów inżynierskich, 4 obiektów na potokach górskich, 6 przejść dla zwierząt i przepustów pod obwodnicą, 8 przepustów ramowych pod drogami bocznymi. Zakończenie robót planowane jest końcem bieżącego roku.