Pracownicyopłacają wybrane benefity za pomocą punktów, którymi Kaufland co miesiąc zasila ich indywidualne konta w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Mogą wydać je od razu lub zbierać przez kilka miesięcy, aż do końca roku. Gdy punktów zabraknie, istnieje też możliwość zapłaty za benefity kartą lub przez PayU.Kafeteria MyBenefit działa online, dzięki czemu pracownicy mogą zarządzaćpakietem świadczeń w dowolnym miejscu i czasie.
– Według najnowszych badań nawet 80 procent pracowników chciałoby decydować o doborze świadczeń pozapłacowych w miejscu zatrudnienia[1]. Personalizacja benefitów sprawia, że mają onepraktyczne zastosowanie i są naprawdę atrakcyjne. W związku z tym postanowiliśmy udostępnić pracownikom sieci Kaufland Kafeterię MyBenefit. Internetowa platforma gwarantuje dostęp do szerokiej i regularnie aktualizowanej gamy korzyści. Nasi pracownicy zatrudnieni są w zróżnicowanym środowisku pracy, są w różnym wieku, mają różne zainteresowania i potrzeby, w rozmaity sposób spędzają też czas wolny.Teraz dzięki KafateriiMyBenefitmają możliwość wyboru interesującego benefitu według własnego uznania, w dowolnym miejscu oraz czasie, co pozwalaim zaplanować aktywności w nieograniczony sposób – mówi MałgorzataŁawnik, dyrektor Pionu Personalnego Kaufland Polska.
Rynek benefitów ewoluuje. Świadczenia, które niegdyś stanowiły przewagę, dziś są standardem. Dowolność wyboru dodatków pozapłacowych za pomocą Kafeterii MyBenefit to gwarancja korzystania z benefitówdostosowanych do aktualnych potrzeb.
[1] Kompendium HR 2020, Pracuj.pl