Dzisiaj jest: 24.9.2020, imieniny: Dory, Gerarda, Maryny

ZUS prosi Klientów o ograniczenie wizyt w placówkach - telefoniczne dyżury eksperckie

Dodano: 6 miesięcy temu
Redakcja poleca!
ZUS prosi Klientów o ograniczenie wizyt w placówkach - telefoniczne dyżury eksperckie

W związku z działaniami profilaktycznymi, które mają zapobiegać szybkiemu rozprzestrzenianiu się koronawirusa w Polsce, Klienci ZUS powinni ograniczyć do bezpośrednie wizyty w Oddziale w Jaśle oraz inspektoratach w Brzozowie, Dębicy, Krośnie i Sanoku.

Zachęcamy do korzystania z usług dostępnych za pośrednictwem z Platformy Usług Elektronicznych.

W przypadku potrzeby kontaktu można skorzystać z informacji telefonicznej pod numerem 22 560 16 00. Konsultanci są dostępni w dni robocze pon. - pt. godz. 7.00 - 18.00. Można też wysłać e-mail na adrescot@zus.pl. Klienci mogą również zarezerwować wcześniej wizytę poprzez portal PUE.

Ze względu na zaistniałą sytuację Oddział w Jaśle uruchomił dla klientów specjalne numery telefonów, pod którymi będą mogli uzyskać potrzebne informacje z zakresu (w godz. 7-15):
 
  • emerytur i rent: tel.13 4465765,
  • zasiłków: tel. 13 4437968,
  • podlegania ubezpieczeniom społecznym i opłacania składek: tel. 13 4437972.

 
 
Natomiast z inspektoratami można skontaktować się pod numerami telefonów:
 
  • Brzozów: łączenie przez sekretariat –13 434 15 21, 13 43415 57,
  • Dębica: łączenie przez sekretariat –14 6776830, 14 6776833, 14 6779495,
  • Krosno: łączenie przez sekretariat –13 4321490, 13 4327598, 13 4361233,
  • Sanok: opłacanie składek: tel. 13 4651208,
podleganie ubezpieczeniom społecznym: tel. 13 4651178,
zasiłki: tel. 13 4651196,
emerytury i renty (łączenie przez sekretariat): tel. 13 4651100.

Kontakt do Doradców ds. ulg i umorzeń w Oddziale ZUS w Jaśle:
 
Komentarze
Brak komentarzy do wyświetlenia!
Dodaj komentarz
Captcha
Przepisz tekst widoczny na obrazku.
Zapisz się do newslettera:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.