Wierzymy, że to właśnie niezależni przedsiębiorcy, dzięki mocnemu zakorzenieniu w lokalnych społecznościach, najlepiej wiedzą jakie rozwiązania mogą pomóc im ulepszyć oraz rozwinąć ich biznes. Dlatego tegoroczna edycja Herosów ma na celu docenienie tych właścicieli sklepów, którzy każdego dnia ciężko pracują na rzecz poprawy satysfakcji swoich klientów oraz angażują się w życie swojego bliskiego otoczenia. Dzięki wzięciu udziału w naszej akcji i otrzymaniu od nas dofinansowania mają realną szansę wprowadzić swoje innowacyjne rozwiązania w życie i obserwować, jak pomagają one ich konsumentom każdego dnia – mówi Marta Gampf, Dyrektor Marketingu w Grupie Eurocash.
Każdy z przedsiębiorców współpracujących z Grupą Eurocash i posiadający pomysł na wprowadzenie innowacji w swoim sklepie, bądź jego otoczeniu, może zgłosić projekt w jednej z trzech kategorii tematycznych, z których każda ma swojego ambasadora. Pierwszą z nich – Zmieniam świat lokalnie opiekuje się Katarzyna Dowbor, dziennikarka i prezenterka telewizyjna. Kategoria ta dedykowana jest przedsiębiorcom angażującym się w życie lokalnej społeczności i chcącym wprowadzić pozytywną zmianę w otoczeniu sklepu. Inwestuję w technologię to kategoria dla osób, które śledzą nowinki technologiczne i w swoim sklepie chciałyby wprowadzić najnowsze rozwiązania z branży handlowej. Ambasadorem tej kategorii jest Zbigniew Urbański, dziennikarz technologiczny i prezenter telewizyjny. Ostatnia kategoria – Stawiam na praktyczne rozwiązania obejmuje projekty, które wpłyną na usprawnienie pracy w sklepie, a jej ambasadorem jest znany dziennikarz biznesowy i społeczny – Przemysław Talkowski.
Przedsiębiorcy mogą swoje innowacje zgłaszać w jednej z trzech kategorii finansowych. Jury konkursu, złożone z niezależnych ekspertów oraz ambasadorów, wybierze ponad 50 projektów, które otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartość 1 mln złotych – 1 nagroda w wysokości do 100 000 zł, 3 nagrody do 50 000 zł oraz 50 nagród do 15 000 zł. Jeden przedsiębiorca może zgłosić do kilku wniosków, jednak tylko po jednym dla każdego prowadzonego przez niego sklepu.
Zbieranie zgłoszeń potrwa do 14 lipca 2019 roku. Następnie od 1 sierpnia do 10 września projekty, które przejdą weryfikację formalną, zostaną poddane ogólnopolskiemu głosowaniu na stronie www.herosiprzedsiebiorczosci.pl. Po tym etapie, wszystkie inicjatywy zostaną ocenione przez Jury, a ocena końcowa wniosku będzie sumą punktów za poparcie społeczne (punkty z internetowego głosowania) oraz za biznesowy potencjał pomysłu. Zwycięskie pomysły zostaną ogłoszone 24 września 2019 roku podczas IV Kongresu Przedsiębiorców Polskiego Handlu w Łodzi.
Szczegółowe informacje o akcji „Herosi Innowacyjności” oraz regulamin znajdują się na stronie www.herosiprzedsiebiorczosci.pl. Właściciele sklepów mogą skorzystać też z pomocy Biura Obsługi Projektu „Herosi Innowacyjności”, dzwoniąc pod numer tel. (22) 113 46 70
od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-18.00.
***
Grupa Eurocash to polski lider hurtowej dystrybucji produktów FMCG, czyli szybkozbywalnych produktów spożywczych, chemii gospodarczej, alkoholi i wyrobów tytoniowych. Swoją działalność biznesową od wielu lat opiera na partnerskich relacjach ze swoimi Klientami – właścicielami niezależnych sklepów detalicznych.