Dzisiaj jest: 18.8.2018, imieniny: Bogusława, Bronisława, Ilony

Rekordowa liczba uczestników podczas IX edycji Absolvent Talent Days – największych targów pracy i praktyk w Polsce!

Dodano: 4 miesiące temu
Redakcja poleca!
Rekordowa liczba uczestników podczas IX edycji Absolvent Talent Days –  największych targów pracy i praktyk w Polsce!

Właśnie zakończyła się IX edycja największych i najpopularniejszych targów pracy Absolvent Talent Days. W tym wyjątkowym na skalę polską wydarzeniu wzięło udział 700 pracodawców z łączną liczbą ponad 10800 ofert pracy, staży i praktyk, liczba uczestników wiosennej edycji targów wyniosła natomiast niemal 40.000 osób.

Tegorocznej wiosennej edycji Absolvent Talent Days przyświecała idea "Rób to, co kochasz”. „Znajdź pracę, która poza satysfakcją i zarobkiem da Ci dużo radości” – głosiły wykłady motywacyjne zaproszonych gwiazd: Filipa Chajzera i Marcina Prokopa, jak również blogerów z Fashionable.com, MaturaToBzdura.TV, Mówiąc Inaczej, Szczesliva.pl, Andrzeja Tucholskiego, Natalii Hatalskiej czy, Rodziny Łopacińskich. To właśnie jeden z wielu powodów, dla których młodzi pokochali Absolvent Talent Days. Organizatorzy wydarzenia wiedzą jak zainteresować młodych rynkiem pracy. Millenialsi są zazwyczaj dobrze wykształceni, znają języki obce i bardzo dobrze radzą sobie z nowymi technologiami. To pokolenie kreatywne, aktywne i elastyczne, z łatwością dostosowujące się do nowych okoliczności, ale też potrzebujące motywacji i mentoringu, który dają im właśnie Absolvent Talent Days.

„Aby wczuć się w potrzeby młodych kandydatów najlepiej bezpośrednio z nimi rozmawiać, zainspirować, zmotywować, pokazać możliwe ścieżki rozwoju. Sukces wiosennej edycji Absolvent Talent Days pokazuje, że targi pracy w nowym innowacyjnym, festiwalowym formacie cieszą się ogromną popularnością wśród Millenialsów wchodzących na rynek pracy. Uczestnicy doceniają bezpośredni kontakt z pracodawcami, a pracodawcy mogą poznać realne potrzeby młodych.” – stwierdza Dominik Wiegand – współtwórca Grupy Absolvent.

Aktualna edycja Absolvent Talent Days zgromadziła w 8 miastach Polski (Warszawa, Wrocław, Rzeszów, Poznań, Kraków, Katowice, Łódź, Gdańsk-Sopot) ponad 700 pracodawców z 10856 ofertami prac, staży i praktyk. Targi pracy odwiedziło łącznie prawie 40.000 uczestników, w tym w samej Warszawie – 8596 osób, a w Krakowie – 7509. Podczas 8 spotkań zaprezentowano 74 panele dyskusyjne o tematyce związanej z rekrutacją, poszukiwaniem pracy i motywacją, można było również wysłuchać 130 prelegentów.

„W poprzedniej jesiennej edycji Absolvent Talent Days, wzięło udział ponad 35.000 uczestników, w aktualnej wiosennej niemal 40.000, mamy więc tendencję wzrostową, która bardzo nas cieszy i pokazuje wzrost zainteresowania pracą wśród Millenialsów.”- podsumowuje Michał Rosołowski, członek zarządu Grupy Absolvent.

Dodatkowo absolwenci mogli skorzystać z wydzielonej specjalnie dla nich strefy szkoleniowej, dużym zainteresowaniem spotkały się konsultacje CV i panele dyskusyjne poświęcone procesom rekrutacyjnym.

Absolvent Talent Days odpowiada na potrzeby rekruterów, ułatwia firmom poszukiwania Młodych Talentów, oferuje profesjonalną przestrzeń do bezpośrednich spotkań z przyszłymi pracownikami, a przede wszystkim napędza młode osoby do myślenia o przyszłości i planowaniu swojej ścieżki zawodowej.

Następna X edycja targów Absolvent Talent Days rusza już 9 października w Katowicach i ponownie odwiedzi 8 miast w Polsce. Szczegóły już wkrótce na absolvent.pl/talentdays.

----------

Grupa Absolvent istnieje na rynku od 2011 roku. Jej podstawową misją jest łączenie kandydatów do pracy z pracodawcami - profesjonalnie, z wykorzystaniem najnowszych technologii i z uwzględnieniem prawdziwych potrzeb i motywacji obu grup. Grupa Absolvent za zadanie stawia sobie inspirowanie, zmienianie i definiowanie rynku pracy, a także pokazywanie pracownikom w każdym wieku możliwości i dróg rozwoju zawodowego. W skład Grupy Absolvent wchodzą marki Absolvent Consulting, Absolvent.pl, Absolvent Talent Days, Code Europe oraz najmłodsze projekty Grupy, czyli Kiwi Jobs i Futu Planners. Więcej informacji na: www.grupaabsolvent.pl
 
Tegoroczna edycja zgromadziła również niebywałą liczbę Partnerów i Patronów:

Partner strategiczny - Jeronimo Martins
Partner technologiczny: Deloitte
Partnerzy merytoryczni: Adecco, EY, Spring Professional, Nestle, Uniwersytet Rzeszowski          
Partner wspierający: Motorola, Peek & Cloppenburg, Shell, CONDUENT, Infuture Hatalska Foresight Institute, BZWBK, LIDL, Citi w Polsce (Citi Service Center Poland i Citi Handlowy)
Partner naukowy: Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa, Społeczna Akademia Nauk w Łodzi, Sopocka Szkoła Wyższa, Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu w Gdyni, AWF Kraków, Wyższa Szkoła Prawa im. Heleny Chodkowskiej, Wyższa Szkoła Handlowa we Wrocławiu, Międzynarodowa Wyższa Szkoła Logistyki i Transportu we Wrocławiu, Wyższa Szkoła Zarządzania i Informatyki w Rzeszowie, Społeczna Akademia Nauk w Warszawie, Uniwersytet Rzeszowski, Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie, Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania, Wyższa Szkoła Zarządzani i Informatyki, Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu w Gdyni
Partner instytucjonalny: Niezależne Zrzeszenie Studentów
Patron medialny: Radio ESKA
Patron ogólnopolski: OutsorcingPortal, Outsourcing&More
Patron regionalny: Trojmiasto.pl
Patroni medialni: „Kariera w Finansach i Bankowości 2017/18, DlaStudenta.pl, Eurostudent, Hintigo, Moje Katowice, Studentnews.pl, Studia.net, Telewizja TVS, Wyższa Szkoła Informatyki i Umiejętności, Plaster Łódzki, Młodzi w Łodzi, wydarzysie.pl, Gdansk.pl, My3miasto.pl, Magiczny Kraków, Radiofonia Kraków, Radio Kraków, Radio 17, Portal Polski, Krakow.pl, Nasz Głos Poznański, Poznan.pl/studia, Radio Afera, Studia.net, Radio Poznań, Gazeta Codzienna Nowiny, Gospodarka Podkarpacka, Nowiny24.pl, Polskie Radio Rzeszów, Radio VIA, mlodzi.rzeszow.pl, Tuwroclaw.com, wroclawianin.pl, WSP, Radio Wawa, Radio Kampus, Waw4free
Źródło: Materiały nadesłane
Komentarze
Brak komentarzy do wyświetlenia!
Dodaj komentarz
Captcha
Przepisz tekst widoczny na obrazku.
Zapisz się do newslettera:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.