W Europie marka Circle K widnieje już na stacjach paliw w Skandynawii (Norwegia, Szwecja i Dania) oraz w państwach bałtyckich (Litwa, Łotwa, Estonia).Zmiana logotypu na stacjach w Polsce nie będzie miała wpływu na obowiązujące umowy z klientami, partnerami, czy dostawcami firmy, a na stacjach będzie nadal pracował ten sam zespół pracowników.
Właściciel Circle K Polska, czyli Grupa AlimentationCouche-Tard, jest jedną z największych na świecie firm działających w obszarze handlu detalicznego. Po zakupie Statoil Fuel& Retail w 2012 r. Grupa otrzymała prawo używania nazwy Statoil jedynie przez określony czas. Niedługo później, w 2015 r., Couche-Tardpodjęła decyzję, że Circle K, jako największa i najmocniejsza marka w portfelu Grupy, stanie się globalną marką detaliczną sieci obecnej w ponad 20 krajach.
Zmiana nazwy bez wpływu na dotychczasową ofertę produktową
Zmiana marki nie będzie miała żadnego wpływu na ofertę produktową sieci. Na stacjach Circle K nadal będą oferowane tej samej wysokiej jakości paliwa miles®i milesPLUS®oraz najwyższej jakości kawy pod marką Simply Great Coffee, a także hot dogi pod marką Prawdziwe hot dogi prosto z grilla. Bez zmian pozostaną także zasady funkcjonowania programu lojalnościowego Statoil Extra, który obecnie nosi nazwę Circle K Extra Club.
Przewidziane rabaty podczas wielkiego otwarcia na stacjiCircle K przyAl. Rejtana 18:
- Rabat 15 gr/l na paliwa milesPLUS® z kartą programu EXTRA
- Rabat 10 gr/l na paliwa miles® i SupraGas z kartą programu EXTRA
- Rabat 50 % na dowolną kawę, hot dogi, usługę myjni automatycznej (myjnia dotyczy stacji własnych)
- Rabat 50% na letni płyn do spryskiwaczy (oferta sezonowa)
***
O firmie:
Firma Circle K Polska (przed 1 kwietnia 2016 r.: Statoil Fuel& Retail Polska) obecna jest na polskim rynku od 1992 r. i prowadzi sieć 352 stacji paliw na terenie całej Polski. Sieć ta obejmuje flagowe stacje własne, stacje segmentu ekonomicznego oraz stacje franczyzowe. Kanadyjska firma AlimentationCouche-Tard Inc.(Couche-Tard) jest jedną z największych na świecie firm działających w obszarze handlu detalicznego, w formacie convenience. Prowadzi działalność w Ameryce Północnej, Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie. Ta kanadyjska firma posiada na świecie około 14 000 sklepów typu convenience i stacji paliw oraz zatrudnia ponad 120 000 pracowników. Akcje AlimentationCouche–Tard notowane są na giełdzie w Toronto (TSE). Więcej informacji można znaleźć na stronie: http://corpo.couche-tard.com/en/